Tuesday, February 26, 2013

IMPIAN 2013

Salam..
Hye semua..walaupun dah lewat entry nie, zurah nak cerita juga..
Tahun sebelum2 nie, banyak impian yang zurah xcapai..So tahun 2013 nie zurah nak buktikan and akan capai impian yang dah lama zurah inginkan dalam hidup ni ;)..

1.      Saya nak jadi Senior Manager (SM) to Double Diamond Manager (DDM), InsyaAllah.Tahun nie juga nak melancong ke oversea FOC..So, saya kena kerja kuat and banyak berusaha!! Yang penting nak settle kan semua hutang yang ada and nak sangat hidup nie bebas dari hutang then nak tambahkan lagi saving di setiap bank yang ada ;).



2.      Memiliki kereta jenama HONDA and akan dapatkan juga BMW 3 Series!!wow, my dream car.


3.   Ada make-up artis sendiri, designer baju sendiri and kalau boleh nak ada designer kasut dan juga handbag sebab minat yang gila kepada dua barang nie. Bukan senang nak ada semua yang zurah senaraikan tue. So, dengan business Premium Beautiful (PB) nie lah impian akan jadi kenyataan. InsyaAllah atas kerja kuat, tidak putus asa, usaha, dan yang paling penting berdoa. InsyaAllah kejayaan dalam genggaman.





4.   Teringin sangat hantar ibu ayah pergi umrah dan haji. Dah lama niat tue ada tp biasa lah makan gaji nie cukup je sampai gaji bln akan datang tue. So, saving pn cukup2, kadang tue keluarkan balik duit yang dah saving tue. Macam mana nak hantar parents pergi Mekkah?? Tp alhamdulillah bila join dengan business yang hebat dan meletop nie  tak mustahil impian dan keinginan akan menjadi kenyataan.


5.   Memiliki rumah sendiri tak nak dah sewa, rasa rugi bayar sewa mahal2 tapi bukan rumah sendiri betul tak?? Nak bayar tiap2 bulan tue pun punya lah malas sebab bukan gherta sendiri hehehe!!


6.   Saving yang consistant setiap bulan. Insurans untuk family dan yang paling saya suka berbelanja tanpa batasan. Tak perlu fikir panjang cz duit saving, duit parents, duit umah semua dah settle.. so, yang ditangan hanya untuk shopping tak lupa juga pada yang memerlukan.

7. And last sekali......................GET MARRIED :P.. InsyaAllah..


Sekian.... :)









No comments:

Post a Comment